Velkommen!

Vi er nogle unge bloggere, som har fundet sammen for at lave en fælles blog. Vi blogger når vi har lyst, og har noget på hjertet som vi gerne vil fortælle til jer. God læsning!

3. aug. 2012

Kasa: CONTRAST !

Hej allihopa !

Beklager jeg er så stille! Jeg er bare startet på arbejde igen, og jeg har lidt travlt og har ikke rigtigt været ved min computer og sådan, men NU ! Det forsøger jeg at lave om på ! :)
Jeg har lige købt Conor Maynard's CD - Contrast idag :') Og seriøst, den dreng kan fandme synge ! Jeg ELSKER hans stemme ! Hvis du ikke ved hvem han er, så er det ham der har lavet denne:

Og denne:

Jeg er SÅ forelsket i hans smukke stemme ! Ikke i ham, eller jo, men jeg har min egen flirt igang, så Conor må komme på ventelisten ;)

Jeg har, som tidligere nævnt, jo købt hans album, og jeg er allerede meget, meget, MEGET glad for det :D

Hvis i ikke helt ved hvad i skal bruge 100kr. på, så er Contrast HELT sikkert pengene værd ! :D


Jeg er i hvertfald glad for min <3

Håber i har nydt jeres ferie indtil vidre ! :D

Kram fra Kasa ! 

1 kommentar:

  1. Åh.. synes virkelig også at han synes fantastisk!
    Hvis det kan friste, så har jeg en giveaway kørende i samarbejde med Miinto: http://www.amydyrholmkristiansen.dk/2013/02/m-i-i-n-t-o-g-i-v-e-a-w-a-y.html :-)

    Knus fra Amy <3

    SvarSlet