Velkommen!

Vi er nogle unge bloggere, som har fundet sammen for at lave en fælles blog. Vi blogger når vi har lyst, og har noget på hjertet som vi gerne vil fortælle til jer. God læsning!

19. jul. 2012

Kasa: Sol, vand og lækre drinks !

Hej søde læsere ! :D

Det er efterhånden et stykke tid siden jeg har opdateret herinde, og på min egen blog for den sags skyld, men det skyldes simpelthen at jeg har ligget ved poolen i to uger på et 5 stjernet luksus hotel på kysten i Side i Tyrkiet :D

Et kæmpe hotel med 1200 gæster og over 300 værelser ! En main restaurant, en beach bar, to a lá carte restauranter, et amphi teater, to MEGA pools, tre vandrutsjebaner, en poolscene, og så var der sådan en kanal rundt om vandrutsjebanerne som man kunne tage rundt, med koldt vand i så man kunne blive helt afkølet :D

Vores temperatur lå på 32-42 grader i løbet af de to uger jeg var der, og nogle gange var luftfugtigheden oppe på 73% OM DAGEN ! Og nolge aftener var der en luftfugtighed på 87% dét var altså bare klamt. Alle bordrene omkring poolen var helt våde af fugt og det var vildt ulækkert egentligt!

De var super dygtige til at lave forskelligt mad til os, de havde sådan nogle tema aftener, hvor det så gik igen hele dagen nærmest! :D Det var lidt fedt :D Så kunne der være noget asiatisk mad, hvor underholdnings teamet så rendte rundt i noget tøj fra asien og sådan noget :D Og så var der tyrkisk aften en aften, og så havde de sat boder og sådan noget op udenfor restauranen :D Det var mega fedt ! :D

Men jeg havde en vildt fantastisk tur til Tyrkiet! Og tror aldrig jeg har haft så brun en mave og ben som jeg har lige nu :D

Og jeg har da ALDRIG smagt SÅ god en Sex On The Beach som en af bartenderene lavede til mig :D Seriøst, de var SÅ gode :D

Special lavet et til mig :D Med appelsin og cocktailbær :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar